MEWARNAI BLOG SEJAK:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 15, 2011

seperti yang di janjikan

salam~
yela, seperti yg aku janjikan, aku akan rjin berblog
even wt mse ni xde sape pn yg jd follower aku
ape salahnya membebel sorg2 kn?
nnti ade yg rajin, dia bce gak pe yg aku merepek ni


DIARY
ermmm..nak citer ckitla pe aku wt arini
pas asar td aku jenjalan ngn mak n adik aku g waterfront, kuching
ade festival hari guru 2011..
xde pe yg best sgt melainkan kiosk majalah UJANG dan APO?
sbelah malam ade persembahan artis seperti:
Yantzen, Sharifah Zarina, Zamani, Adira AF dan Hafiz
teruja la gak sbb Adira nyanyi lagu faveret aku...'Ku Ada Kamu'
Hafiz plak nyanyi lagu 'Awan Nano' n xlupa gak otai2 nyanyi lgu2 90-an diorg..
pas abis je trus kami cabut, padahal Shamsul Ghau-ghau tgh bercakap lg
lapo beb...kami trus g makan sekitar tebingan waterfront
sperti biasa, harga mknn tepi tebing ni agak mahal
order dua jnis air pn dh RM7.00..kalah KL w0oo
pape pn arini agak enjoy walaupun musim panas melanda Malaysia
kami lanyak je asalkn dpt puaskan ati..hihi
TERBAIKKKKK~


p/s: kalau rajin nk tgok adik aku wat ape mse jln2 waterfront, klik link ni:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1894300171154&set=s.225724767440991&type=1&theater

No comments:

Post a Comment