MEWARNAI BLOG SEJAK:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 18, 2010

..dOwN. DoWn. dowN. DoWn. dowN..

"bila cinta kini, tak lagi bermakna, yg ku rasa kini hanyalah nestapa,
di tinggalkan cinta masa lalu"

bait-bait lagu ini aku amati membuat aku rasa semakin lemah!
'sudah jatuh di timpa tangga'...
mungkin lebih sesuai peribahasa ini di gunakan di kala ini..
sudah lumrah cinta dtg dan pergi sebelum kita bertemu yg sejati lg abadi..

di temukan cinta yg hanya singgah sebentar..
apakah kali ini aku yg kurang memberi atau dia yg terlebih memberi?
lg ku fikirkan, semakin tidak nampak jodohku di depan..
argghhhh~ tak mungkin kerna syg...

seperti ada kebodohan dlm cinta yg belum bermula..
tp sygku pada dirinya agak luar biasa..
belum pernah rasa seperti ini singgah di hati..
ku cuma perlukan dia hanya kerana kecilnya dunia...

seakan baru sedar dari mimpi yg aku hanya 'suka' dia!
bukan cinta ataupun syg...jauh sekali mengasihani
keadaan mengajarku sebenarnya cinta..
alamilah cinta yg awalnya bukan cinta yg di tokok

diri semakin tidak memahami permintaan jiwa
jauh dan menjauh seperti merajuk seketika
belum pun menjadi tetapi sudah di lamar duka
sesungguhnya hatiku parah dgn kata-katanya

menjelma pula cinta yg tergantung
diam dan diam dan seterusnya diam
meruntun perasaan serta menhilangkan kepercayaan
apakah cinta ini sudah pergi ke hati yg lain?

aku yg sebenarnya sdg mencari cinta
malu diri ini sudah tidak lg ku peduli
yg ku damba, cinta murni yg tulus dari hati
mungkinkah kebahagiaan datang kembali?

yg sebenarnya,
DeQna

No comments:

Post a Comment